Üdvözlöm a honlapomon
Üdvözlöm a honlapomon
****Aktuális verseny****
 
Menü
 
Társoldalak linkjei
 
Videók
 
Nemzetközi Versenyeim
 
Autó kilállítások
 
ADOK-VESZEK

 

 
Versenyképek 2009
 
Vatera
www.vatera.hu
 
Önöknek-Önökért

Tisztelt látogató

 
Sport történetem 1.rész
Sport történetem 1.rész : Eredményeim

Eredményeim

Hajósi Miklós  2007.11.05. 20:42

Rallyspint és Szlalom

Tisztelt Olvasó!

 

Engedje meg, hogy mellékelt levelemmel bemutatkozzam.

 

Nemrég csöppentem bele ebbe a sportba, a Rallysprintbe.

 

Viszont lehet az eddigi sikereknek köszönhetően, nagyon tetszik!

 

Jelenleg egy Suzuki 1. 6 Sport Swift-tel "Versenyzem".

 

 

 

 

Hajósi Miklós „Sport” története!

 

Eddigi ”versenyeim”!

 

2007. Május 6. Mátészalka Szalkasprint II. hely

Kezdeném azzal, hogy a fiammal a pálya széléről nézegettük a versenyautókat Mátészalkán.

Feltűnt egy fiatal lány egy Ford KA típusú utcai autóval. Vagyis nem volt semmilyen átalakítás rajta.

A következő versenyen, május hatodikán úgy gondoltam, hogy benevezek.

Féltettem az autót, hisz alig volt 3 hónapos.

Elindultam és körről körre javítottam a saját időmön, ami elég volt egy második helyre!

Utcai Yokohama C Drive típusú gumikkal mentem.

Boldogság!

Nekem is tapsolnak, örülnek?

Nekem is hisz előkelő második helyezést értem el!

 

2007. Június. 10. Debrecen Salakprológ.

A debreceni Volán pályán került megrendezésre a Salak Prológ. Tehát tömény apró salak várt engem.

Ide már felszereltem két salak fogó gumit az első doblemezekre, hogy ne verje össze az autó oldalát.

S nem kevésbé említésre méltó, hogy itt már szintén Yokohama, de már vágott Slick gumival indultam. Köszönet a Rallycrossos Szamócának!

13 autóból a harmadik legjobb idővel kerültem a döntőbe, de mivel fellocsolták a pályát és az én gumimnak ez már sok volt, kicsúsztam. VI. hely.

 

2007. Június. 17. Mátészalka Szalkasprint I. hely

Itt már Yokohama Slick versenygumival indultam.

Egy volt rallysprint versenyzőtől sikerült használtként sporttársi áron hozzájutni.

Viszont a jó tapadása miatt 4 másodperccel futottam jobb időt, mint a május hatodiki versenyen.

Az Első, első hely!

Öröm s pezsgő folyt egy-két versenyző társamon.

Én a saját pezsgőmet hazavittem

 

 

2007. 06. 24. Berettyóújfalu. Spuri Kupa I. hely

Itt már volt egy kis földút is a szalkai beton-asztfaltfoz képest

Az első rajtot követően itt elszontyolodtam, mert nagyon rossz időt mentem.

Aztán, mint mindig, egyre jobban ráéreztem a földi viszonyokra.

Ugyanis a „földön” nem sokat volt egyik kerék sem abban a tempóban.

A kanyarokkal is vigyázni kellet, mert az NEM aszfalt, ott sodródik az autó rendesen.

Sikerült szintén az első helyet megszereznem!

 

 

 

 

 

 

2007. 07. 15 Nádudvar. Sárrét Kupa 2007. I. hely

Beton-beton hátán, 200 méter összekötő aszfalt úttal!

Talán legjobb, legtechnikásabb pálya volt ez.

Első kör 1. 59 másodperc.

Hú! A trabik 1, 54 másodpercek mentek.

Tóth Kálmán egri versenyző „társam” segítségével beállítottuk az ideális keréknyomást.

Illetve átbeszéltük, hogy szerinte mit rontottam el a sebességváltásoknál.

S lőn csoda, 7 másodpercet javítottam az első mért körhöz képest.

Aztán még azt is megfejeltem 1, 52 másodperc!

Hurrá!

Szintén első hely!

 

2007. 08. 05 Debrecen Krisztofer Autó- Skoda Márka Kupa I. hely

Nagyon jó minőségű aszfalt pálya várt körülbelül 40 versenyzőre.

Mivel a Proex-től beszereztem, a Pirelli P ZERO RS7-es gumit, azzal nagyon jó tempót tudtam menni.

Az abszolút időm is versenyképes jó volt.

Itt sajna nem volt Utcai kategória, így a csöves autókkal együtt indultam.

Sikerült az első helyet ennek ellenére is, szintén megszeretni!

 

 

2007. 08. 12 Püspökladány Sárrét Kupa 2007/4 Rallysprint verseny I. hely

 

2007. augusztus. 12-én rendezték meg Püspökladányban Sárrét Kupa 2007/4
Rallysprint versenyt.
Melyen szintén elindultam.
A vasárnapi versenyen változó, borongós-napos-szemerkélő esős időjárási
körülmények között zajlott a verseny.
Három felfutás volt, amelynek a két legjobb eredményét vették figyelembe.
Durva minőségű beton, kis aszfalttal várta a versenyzőket.
Látványos autózást láthattak a nézők a BMW-ktől és a LADÁ-któl.
De én se maradtam adós a Showból, mert a három kerék játszott rendesen.
Szintén az első helyen végeztem!

 

 

 

 

 

2007. 08. 19 Kecskemét OSZAK KUPA 6. Futam III. hely

 

Az Országos Szlalom Amatőr Kupa 6. futamán indultam 2007. 08. 19-én, Kecskeméten,
a Gokart pályán.

Nagyszerű, frissen  aszfaltozott pályán tudtam menni!
Nyolcvankilenc induló volt a versenyen, melyet több kategóriára osztottak.
Nekem sajna az A3-as, a versenyautó, tehát a csöves kategória jutott.
Mivel én a Pirelli RS7-esével indultam és azzal ezt a kategóriát kaptam.
Nem nagy örömmel kezdtem neki a köröknek, de fő a részvétel gondoltam, mivel
ez egy Országos Kupasorozat része.
Csak tapasztalatszerzés volt a Cél.
Az MNASZ is jelen volt, mint e sport felügyelője.
Nemzetközire sikeredett a verseny, hisz a Horvát csapat 4-5 autóval jelen
volt.
Az első gyengére sikeredett (biztonsági autózás) kör után már az abszolút
időt közelítettem.
Volt öröm rendesen, akkor még második voltam a kategóriámban.
Jött a harmadik felfutás és ott a Honda CRX megmutatta, hogy is kell
itt körözni.
De nem sajnálom, hogy csak harmadik lettem, hisz csak a tapasztalatszerzés
volt a cél.
Viszont számomra magasabb kategóriában, kilenc autó közül szinte teljesen
utcai autóval harmadiknak lenni nagy fegyvertény.
Ez volt az első országos bajnokság, ahol elindultam.

Harmadik Lettem!


2007-08-26 Debrecen Seat Tipp Autó Kupa Salak Prológ I. hely

 

Utcai kategóriában 1000-1600ccm-ig cső nélküli kategóriában neveztem.

Három elődöntő és egy döntő várt a versenyzőkre.

Az első két felfutás már elég volt a döntőbe kerüléshez, így kímélni tudtam autót.

A második legjobb idővel kategóriámban jutottam a döntőbe.

Következett a döntő.

Sikerült kilenc-tized másodpercet adni annak az Opelnek, aki mögött jutottam be a döntőbe voltaképp.

Így sikerült immár a hatodik első helyemet megszerezni, most már salakon is bebizonyítva, hogy a Suzuki a Mi autónk!

És nagyon meg tudja lepni a versenytársait.

Összegezve: nagyon örülök, hogy ismét a dobogóra állhattam.

Ennek az első helynek kiváltképp, hisz 10 autót sikerült megelőzni.

Ezúton mondok köszönetet a PROEX csapatának kik, segítenek a versenyben.

Kipufogóval, versenygumikkal s nem kevésbé jó tanácsokkal.

S köszönet az Újfehértóról s Debrecenből kilátogató barátaimnak!

Szintén első lettem!

 

 

 

 

 

 

2007-09-02 Debrecen Krisztofer Autó - Skoda Márka Kupa Nyugati 1000-1600-ig  kategória I. hely

Hajóka még mindig száguld!

Ismét sikerült maradandót alkotnom a Suzuki 1. 6 Sport Swift-tel.
Ezen a versenyen sem volt külön kategória, számunkra utcai Versenyzőknek.
Így sokkal értékesebb ez az első hely számomra.
Óriási küzdelem jellemezte a mai napot, hisz kategóriámban csupán
kettő-tized másodperc különbséggel NYERTEM!
A második helyet, barátom Kárai Bandika (Honda CRX) szerezte meg a szintén
remekül versenyző Peregli Zsolt (Suzuki Swift GTI) előtt.
A többi osztályban is nagy harc folyt a tized-másodpercekért s dobogóért.
Nagyon szép szólót láthattunk a BMW-től s LADÁK-tól, mivel ők hátsókerék
meghajtásúak, gyönyörűen-látványosan mennek keresztbe.

Ezt a versenyt is megnyertem!



 

Hajóka újra száguld!

 

Mátészalka, Szalkasprint 2007. szeptember. 23. I. hely

 

Ismét sikerült meglepni mindenkit a MI Autónkkal.

 

Mint megszokott, megyénkben is rendeznek Rallysprint futamot

Mátészalkán a volt Erdért területén került megrendezésre e verseny.

39db nevezés futott be a rajt pillanatáig.

Igen széles autótípus választék sorakozott a rajtnál.

A Trabitól a Ladáig, a Peugeot több típusától a feltöltős VW Corrado-ig volt minden autó.

A juniorok kezdték a versenyt és kategóriánként álltunk szépen a rajthoz.

Három felfutás következett, melyeknek szüneteiben driftelés, nézőautóztatás, motoros bemutató, gumifüstöltetés szórakoztatta a kilátogató közönséget.

Most két kategóriában is neveztem a Suzuki Swift 1. 6 Sport-tal!

Úgy éreztem a PROEX kipufogó rendszerrel, megbírózhatok egy kategóriával fentebb is!

Bejött!

Köszönöm PROEX!

89-es rajtszámmal DIV III.- nyugati 1600ccm-ig illetve 99 rajtszámmal a DIV IX.- nyugati 1600-2000ccm-ig.

Sikerült mind két kategóriában első helyen végeznem.

A hab a tortán viszont az Abszolút I. és III. hely a 39 nevezett indulóból.

Elmondhatom, hogy az egy Országos harmadik helyezés mellet zsinórban
sikerült a Kilencedik Első helyet bezsebelnem!

Megspékelve egy abszolút Első hellyel is!

 

 

 

 

 

 

 

2007. 09. 30 Kecskemét OSZAK KUPA 8. Futam IV. hely Az Országos Szlalom Amatőr Kupa 6. futamán indultam 2007. 09. 30-én, Kecskeméten,
a Gokart pályán.

Nagyszerű, frissen  aszfaltozott pályán tudtam menni!
60 induló volt a versenyen, melyet több kategóriára osztottak.
Nekem sajna az A3-as, a versenyautó, kategória jutott.
Mivel én a Pirelli RS7-esével indultam és azzal ezt a kategóriát kaptam.
Örömmel kezdtem neki a köröknek, mivel már a második versenyem volt itt.
Az MNASZ is jelen volt, mint e sport felügyelője.

Elég erősre sikeredett a mezőny megint.

Honda CRX, Citroen Saxo. Toyota Celica, Toyota Yaris, Golf Gti és én a Suzuki 1. 6 Sporttal mérkőztünk meg kategóriánkon belül.
Megint a papírforma érvényesült, mint a múltkori versenyen, csak azzal a plusszal, hogy egy Celica is beleszólt a versenybe.

Honda, Citroen Saxo, Toyota Celica volt az első három befutó.

Én a Celica mögött végeztem.
Nem sajnálom, hogy csak negyedik lettem, hisz csak a tapasztalatszerzés
volt a cél.
Viszont számomra magasabb kategóriában, öt autó közül szinte teljesen
utcai autóval negyediknek lenni nagy fegyvertény.
Ez volt az második országos bajnokság, ahol elindultam.

Negyedik Lettem!

 

 

2007-10-07 Debrecen Krisztofer Autó - Skoda Márka Kupa Nyugati 1000-1600-ig  kategória II. hely

 

Hajóka még mindig száguld!

Ismét sikerült maradandót alkotnom a Suzuki 1. 6 Sport Swift-tel.
Ezen a versenyen sem volt külön kategória, számunkra utcai Versenyzőknek.
Így sokkal értékesebb ez a második hely számomra.
Óriási küzdelem jellemezte a mai napot, hisz kategóriámban nem sokkal maradtam le a megszokott dobogó, legfelső fokáról.
Az első helyet az Egerből idelátogató Tóth Kálmán (Suzuki 1. 3. Gti), míg a harmadik helyet, barátom Kárai Bandika (Honda Civic 1. 6) szerezte meg.
A többi géposztályban is nagy harc folyt a másodpercekért s a dobogóért.
Nagyon szép szólót láthattunk a BMW-től s LADÁK-tól, mivel ők hátsókerék
meghajtásúak, gyönyörűen-látványosan mennek keresztbe.

Illetve láthattunk a nemritkán 40 centis lángcsóvát kilövellő LIPI bátyó négy-kerék meghajtású turbóbenzines ALS-sel ellátott Fordját!

 

Második lettem!

 

 

 

 

2007. 10. 13-14

 

Eger Szuper Szlalom Éjszakai Verseny. I. és II. hely

Az egri TESCO parkolóban került megrendezésre a nem kisebb nevezőkkel, mint (PROEX) Farkas Csaba, (TMAX) Ludescher Loránd, Tóth Kálmán az éjszakai szlalom verseny.

A nagyszámú indulók között Rally-s Suzukik, Ladák BMW-k is szerepeltek.

A késő esti indulásra rá tetőzött a 5-9 fok hideg is.

Piruettekben sem volt hiány.

Legyen keleti vagy nyugati géposztály a hideg aszfalt senkire sem volt tekintettel.

Három felfutásra volt lehetőségünk, melyből a legrosszabb időt eldobhattuk.

Két kategóriában is neveztem.

1401-1600-ig illetve 1601-1800-ig.

Jellemző volt a versenyre, hogy óvatosan, megfontoltan csapatott mindenki, hisz egy beton szegélyekkel ellátott parkolóban volt a szlalom.

Sikerült mindkét kategóriában egyszer-egyszer a nézőknek s nem a stoppernek autóznom.

Ugyanis a rajt utáni balos visszafordítóban rendesen megpördültem kétszer is.

Szinte langyos gumikkal tudtam így végig menni.

Viszont a többiek is óvatosan köröztek látva, hogy én a versenygumikkal is meg tudok csúszni.

Értékelve a napot, úgy érzem megérte elmenni a borok városába Eger-be.

Egy jó csapatot s versenytársakat ismertem meg.

A saját kategóriámban II. helyet, míg az eggyel nagyobban I. helyet szereztem.

Köszönöm a támogatást a Special Forma Kft-nek.

 

 

2007-10-21
JOBB33 Kupasorozat Hortobágyi futama. I.hely

 

Hortobágyon került megrendezésre a JOBB 33 Autósport Egyesület rendezésében a Rallysprint verseny.

 

Kora reggeltől küzdöttünk a hűvös levegővel s szintén hideg aszfalttal.

Sokan lecserélték a Slick-eket, normál utcai gumikra, mivel a hidegben nagyon nehezen tapadtak.

Három felfutás következett, ahol nem kisseb indulók, mint Kárai István, Tárnok Attila, Kállai Lajos és még sorolhatnám, indultak.

A nagyszámú 87 indulónak köszönhetően parázs csaták alakultak ki a dobogó mindhárom fokáért.

Úgy kategórián belül és abszolútban is.

Látványos autózással szórakoztattuk a nézőket s a rajra váró versenyző társainkat egyaránt.

Technikás keskenynek mondható pályán kellett autózni két igen „szigorú” lassító mellet.

Sikerült is, sokunknak lebontani is azt egyszer kétszer.

Az összkerekes trabant-tól a Lipi báttya turbós Ford-jáig, az M3 BMW-től, a Tuning Ladá-ig igen sok típusú autó képviseltette magát.

Kategóriámban I. helyet szereztem meg.

Köszönöm, a támogatást a Special Forma Kft-nek.

 

 



2007-10-28 Országos Szlalom Amatőr Kupa! III.hely


Budapest Pesterzsébet TESCO parkoló!

Borongós napon került megrendezésre az idei utolsó OSZAK Kupa.
Nagy elánnal kezdtem neki a köröknek a többi versenyzőtársammal.
A hideg aszfalt tiszeletet parancsolt a lőerőknek. 
Aki az ideális féktávokat s az íveket jól eltalálta az nyerő időeredményre számíthatott!
Hallgatva Kállai Lajos versenyző társamra, "ésszel mentem".
Meg is lett az eredménye!
Harmadik lettem!

Ezzel az eredménnyel ugyan nem is szólhattam bele az éves értékelésbe, de jövőre már egész évadot szeretnék menni az OSZAK-on!



2007. 11. 04 Mátészalka Szalkasprint. Rallysprint szinkronverseny. I.hely

 

Esővel áztatott pályán majd negyvenen vágtunk neki a három felfutásnak.

Volt minden, megpörgés, kicsúszás, oldallal előre csúszás hála az esőnek.

Inkább a nézőknek autózás dominált a mai napon, mintsem az időre való versenyzés.

Persze volt, aki megint megmutatta, hogy miként is kell hátsókerekessel abszolút legjobb időt menni.

Szünetekben láthattunk driftelő BMW-ket s Ladá-kat, melyekbe bátrabb nézők ülhettek be.

A délutáni esőmentes harmadik felfutás mindenkinek jobb időt ígért.

Így is lett!

Átlag 3-4 másodperccel jobb időt tudtunk menni.

Összegezve a napot, látványos autózással, ami főleg a közönségnek szólt megint sikerült a dobogó legfelső fokára állnom.

 

 

 

 

Kazár Rallysprint - 2007. 11. 18.

Kazár-Salgótarján útszakasz: a pálya 4 kilométer hosszú, új aszfaltos közút. A feladat: 2x oda 2x vissza, összesen 16 km.

Megtörtént életem első Rallysprintes Hegyi versenye, a Kazár Rallysprinten.
Erős „megtisztelendő” kanyarokkal tűzdelt versenynek néztünk elébe.

A reggeli fagyos hideg az utolsó felfutásra engedett csak magából. Olyannyira, hogy a naposabb oldalon 7-8 fok is volt. Így a végére előkerültek az ide való gumik is.

Mint "Előfutó" indultam ezen a napon. 6-an kerültünk ebbe a szereposztásba.

Többek között Határ Attila - Határ István páros. Klubtársaim, kik szintén először mutatkoztak be ilyen jellegű versenyen, Kállai Zita és Vajland Tamás is rajthoz álltak a Peugeot-tal.

Mindkettőnk elkönyvelheti, hogy a navigátorokkal együtt eredményes versenyzést hajtottunk végre. Sikerült 7 másodpercet javítva az első felfutáshoz viszonyítva, harmadik helyen végeznünk az "Előfutók" között! Míg Zitáék, női induló létére a középmezőnybe végezték Tomival, szintén 8 másodperccel feljavítva saját idejüket

Abszolútban 49db nevezésből 32.-ik Lettünk!

 

 

 

 

Folytatás a Sport történetem 2.részében 

 
Versenyek

 

Animált kis felhőkép. Felhőkép

 
Naptár
2024. Október
HKSCPSV
30
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
01
02
03
<<   >>
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
számláló
Indulás: 2007-08-16
 
Óra
 
Jelenleg ennyien vagyunk az oldalon
látotagó olvassa a lapot.
 
Névnap

 
Dumaparty
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 

Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    A legfrissebb hírek a Super Mario világából és a legteljesebb adatbázis a Mario játékokról.Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    Gigágá! Márton napján is gyertek a Mesetárba! Nemcsak libát, de kacsát is kaptok! Játsszatok velünk!    *****    A Nintendo a Nintendo Music-kal megint valami kiváló dolgot hozott létre! Alaposan nagyító alá vettem, az eredmény itt.    *****    Leanderek, Parfümök, Olajok, és Szépségápolási termékek! Használd a LEVI10 kupont és kapj 10% kedvezményt!Megnyitottunk    *****    Megjelent a Nintendo saját gyártású órája, a Nintendo Sound Clock Alarmo! Ha kíváncsi vagy, mit tud, itt olvashatsz róla    *****    Megnyílt a webáruházunk! Parfümök, Szépségápolási termékek, Olajok mind egy helyen! Nyitási akciók, siess mert limitált!    *****    Az általam legjobbnak vélt sportanimék listája itt olvasható. Top 10 Sportanime az Anime Odyssey-n!    *****    Pont ITT Pont MOST! Pont NEKED! Már fejlesztés alatt is szebbnél szebb képek! Ha gondolod gyere less be!    *****    Megnyílt a webáruházunk! NYITÁSI AKCIÓK! Tusfürdõ+Fogkrém+Sampon+Izzadásgátló+multifunkcionális balzsam most csak 4.490!    *****    Új mese a Mesetárban! Téged is vár, gyere bátran!    *****    Veterán anime rajongók egyik kedvence a Vadmacska kommandó. Retrospektív cikket olvashatsz róla az Anime Odyssey blogban    *****    Parfümök, Olajok, Párologtatók mind egy weboldalon! Siess mert nyitási AKCIÓNK nem sokáig tart! Nagy kedvezmények várnak    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Aki érdeklõdik a horoszkópja után, az nem kíváncsi, hanem intelligens. Rendeld meg most és én segítek az értelmezésben!    *****    A Múzsa, egy gruppi élményei a színfalak mögött + napi agymenések és bölcseletek    *****    KARATE OKTATÁS *** kicsiknek és nagyoknak *** Budapest I. II. XII.kerületekben +36 70 779-55-77    *****    Augusztus 26-án Kutyák Világnapja! Gyertek a Mesetárba, és ünnepeljétek kutyás színezõkkel! Vau-vau!    *****    A horoszkóp elemzésed utáni érdeklõdés, nem kíváncsiság hanem intelligencia. Rendeld meg és nem fogod megbánni. Katt!!!    *****    Cikksorozatba kezdtem a PlayStation történelmérõl. Miért indult nehezen a Sony karrierje a konzoliparban?